Aşk Sözleri

Her şey geçmişte kalıyor ama hiçbir şey geçmiyor
Kavuşmak belki bir gün ama unutma Prenses suya aşık ateşler aşığına kavuşunca ölür.
Kimliğimi soruyor birileri çıkarıp resmini gösteriyorum.
Aşk bazen acıyla tanışmanın adıdır Prenses. Ve aşk uçmaya kanat aramak değil uçuruma kanatsız atlamaktır bilirsin.
Meğer susmak insanın içiyle konuşmasıymış geç fark ettim.
Hiç kimsenin iyi gelmediği yerden sarıyorsun yaralarımı hiç kimsenin dokunamadığı yerden kanatıyorsun sonra.

Şimdi benim son diye bitirdiğime kim bilir kimler ilk diye başlayacak.
Şimdi ne bugün sün ne de yarın olsa olsa sadece bir yarım ya da eksilen yanım.
Kimi insan geçmişle geçememişi birbirine karıştırır. Halbuki geçen iz bırakır geçemeyen yara.
Gitsem kalmalar saldırıyor kalsam gitmeler çağırıyor.
Gözlerini gözlerime çakıp içime daldı. Baktığıydım ama gördüğü değildim
Büyük seven kalbin acısı küçük olmaz.
Sen benim görmek için Bakmaya bile gerek duymadığım ezberimsin.
Ben hiç mutluluktan delirmedim Ama delirmekten mutluyum.
Ne tuhaf. İçimi acıtan da sendin acımı dindirecek olan da.
Sevdamın sesi sessizliği soluyor şimdilerde Sözlerime kilit ağzıma mühür vurdum da Yine de susturamadım sen diye atan kalbimi.
Bilseydin ayrılığa yazgılanmış bir sevgiye açar mıydın yüreğini?
Her yara tende bir iz için hatırlanması yasak bir giz için kabuk bağlar.
İncinecek hal kalmadı bende sana bir tavsiye . . Vedalar soğuk olur sıkı giyin.
Bir insan iki kuyuya aynı anda gözlerinden düşebilir. İtme Ama Gitme. Daha saat ‘hoşçakal’ı göstermedi. Bitme
Bir şairin dediği gibi: başka anlamlar arama gerek yok katlandığım kadar seviyorum seni gerçek bu evet bu.
Kimseyi bir başkası gibi sevmemeli insan. Çünkü kimse bir başkası değil.
Kinim kendime Susuşum sana küsüşüm tüm dünyaya.
Kalbimi kırdığında tebessüm ettim ve bir şey demedim. Çünkü senindi kalbim sen kendi parçalarını yok ettin.
Oysa senden tek bir damla istemiştim Sana kocaman bir deniz sunabilmek için.
Ki inanmak küskün bir çocuğun en büyük kan kaybıdır.
Aklım kara kış ellerim seni üşüyor Bugün günlerden soğuk.
Bir Çığlıktı Yalnızlığım Hepiniz mi sağırdınız
Ilık tebessümler vaktine beş kala solan kahkahalar gibiyim. yarısında yutulmuş sevinç çığlıkları dolu boğazım.
içimdeki boşluğa düş ben tutarım seni.
Önce vardın. Hiç kimseye benzemiyordun. Şimdi yoksun herkes gibi oldun.
Yine en arka koltuğunda oturuyorum minibüsün yine camda oluyor gözlerim. Sen tutmuyorsun ya elimi cebimden hiç çıkartmıyorum.
Denize bakmayı bilmeyenler bir gün mutlaka boğulur. İşte bundandır gözlerinden kaçışlarım.
Anladım ki ayrılığa değil Ayrı kalmaya yeniliyor insan.
İnsanın içi ağrır mı hiç Ağrıyor işte.

yasal uyarı

futboll-tv.blogspot.com adlı sitemizde bulunan resim, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar ve resimler çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videolar ve resimler yayınlamaktadır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden futboll-tv.blogspot.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların ve resimlerin kaldırılması talebinde bulunabilirler.