2013-2014 Üniversitelerin Katkı Payları ve Öğrenim Ücretleri

2013-2014 katkı payları ve öğrenim ücretleri
31 Ağustos 2013 CUMARTESİ
Resmî Gazete / Sayı : 28751
BAKANLAR KURULU KARARI
Karar Sayısı : 2013/5172
Ekli “2013-2014 Eğitim-Öğretim YılındaYükseköğretim Kurumlarında Cari HizmetMaliyetlerine Öğrenci Katkısı Olarak Alınacak Katkı Payları ve Öğrenim Ücretlerinin Tespitine Dair Karar”ın yürürlüğe konulması; Millî Eğitim Bakanlığının 19/7/2013 tarihli ve 1810294 sayılı yazısı üzerine, 4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Kanunun 46 ncı maddesi ile 19/11/1992 tarihli ve 3843 sayılı Kanunun 7 nci maddesine göre, Bakanlar Kurulu’nca 22/7/2013 tarihinde kararlaştırılmıştır.
127 2013 2014 Üniversitelerin Katkı Payları ve Öğrenim Ücretleri
213 2013 2014 Üniversitelerin Katkı Payları ve Öğrenim Ücretleri
2013-2014 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA YENİ KAYIT YAPTIRACAK   ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE
2013-2014 eğitim-öğretim yılı 1.yarıyıl katkı payları/öğrenim ücretleri, kayıt yenileme/ilk kayıt tarihine kadar Bakanlar Kurulunca açıklanmadığı takdirde “2012-2013  Eğitim-Öğretim Yılında Yükseköğretim Kurumlarında Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci  Katkısı Olarak Alınacak Katkı Payları ve Öğrenim Ücretlerinin Tespitine Dair Karar” a göre  2012-2013 eğitim-öğretim yılı için belirlenmiş katkı payları ve öğrenim ücretleri alınacaktır.  2013-2014 eğitim- öğretim yılı katkı payı/ öğrenim ücreti miktarları belirlendiğinde varsa aradaki katkı payı/ öğrenim ücreti farkı takip eden bahar yarıyılı katkı payı/öğrenim ücreti ile birlikte alınacaktır.
2013-2014 eğitim-öğretim yılında Üniversitemize yeni kayıt yaptıracak ve normal süresinde olup kayıt yenileme yaptıracak birinci öğretim ve açık öğretim Türk (Yurtdışından öğrenci kabul kontenjanları dâhilinde mevcut veya yeni kayıt yaptıracak  öğrenciler hariç) uyruklu öğrenciler katkı payı ödemeyeceklerdir.
Şehit ve gazi çocukları katkı payı/öğrenim ücreti ödemeyecektir.
* 2013-2014 Eğitim-öğretim yılında Üniversitemize yeni kayıt hakkı kazanan ve halen  öğrenimine devam etmekte olan ikinci öğretim ve uzaktan öğretim öğrencileri öğrenim ücretlerini ödeyeceklerdir.
* 2013-2014 eğitim-öğretim yılında Üniversitemize Yurtdışından öğrenci kabul  kontenjanları dâhilinde mevcut ve yeni kayıt yaptıracak birinci öğretim öğrencileri katkı payının 5 katı, ikinci öğretim ve uzaktan öğretim öğrencileri öğrenim ücretinin  1,9 katı kadar ücret ödeyeceklerdir.
* 2013-2014 eğitim-öğretim yılında Üniversitemize yeni kayıt hakkı kazanan ve  öğrenimine devam etmekte olan Türkiye Cumhuriyeti ve Akraba Topluluğu öğrencilerinden Devlet (Milli Eğitim Bakanlığı) burslusu olarak yükseköğrenim  gören öğrenciler katkı payı ödemeyeceklerdir.
* Özürlü Öğrencilerden, Özürlülük ölçütü sınıflandırılması ve özürlülere verilecek  sağlık kurulu raporları hakkında yönetmelik uyarınca öğrencilerin ödemesi gereken  öğrenim ücreti tutarından özürlülük oranı kadar indirim yapılır.
*  İkinci öğretimde lisansüstü öğrenim gören araştırma görevlileri katkı payı tutarında  öğrenim ücreti ödeyeceklerdir.
*  Açık öğretim ve uzaktan öğretim öğrencileri materyal ücreti ödeyeceklerdir.
* İlk defa kayıt olacak ve program sürelerini aşmayan birinci öğretim öğrencileri kayıt olma ve yenileme sırasında katkı payı ödemez.
* İlk defa kayıt olacak ve program sürelerini aşmayan açık öğretim öğrencileri kayıt olma ve yenileme sırasında katkı payı ödemez, materyal ücretini öder.
* Program süreleri sonunda mezun olamayan birinci öğretim öğrencileri katkı payı ücretini öder.
* Program süreleri sonunda mezun olamayan açık öğretim öğrencileri materyal ücreti ile birlikte katkı payı ücretini de öder.
* %10 a giren 2.öğretim öğrencileri ilgili dönemin 1.öğretim katkı payını öder.
* 2.öğretimden 1.öğretime geçiş yapan öğrenciler ilgili dönemin 2.öğretim öğrenim ücretini öder.
* Yurtdışından öğrenci kabul kontenjanları dâhilinde mevcut ve yeni kayıt yaptıracak 1.öğretim öğrencileri her dönem için dönemlik katkı payının 5 katını  öğretim ile uzaktan öğretim öğrencileri ise dönemlik öğrenim ücretinin 1.9 katını öder.
* İlk defa kayıt olacak ve kayıt yenileme yaptıracak 2.öğretim öğrencileri öğrenim ücretini öder.
* İlk defa kayıt olacak ve kayıt yenileme yaptıracak uzaktan öğretim öğrencileri öğrenim ücreti ile birlikte materyal ücretini de öder.
* Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Materyal Ücretine ait bilgiler Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi internet sayfasında ilan edilecektir

yasal uyarı

futboll-tv.blogspot.com adlı sitemizde bulunan resim, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar ve resimler çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videolar ve resimler yayınlamaktadır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden futboll-tv.blogspot.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların ve resimlerin kaldırılması talebinde bulunabilirler.