Ünal Karamanın İstifa Sebebi

Karaman, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında, fazla bir şey söylemeye gerek olmadığını ifade ederek, "Şu anki dönem içerisinde görev aldığım ve futbolun patronu konumundaki görevimden istifa etmiş durumdayım. Bunu kamuoyu ile paylaşıyorum. Bir karar alınmışsa onun nedenlerine çok fazla girmemek lazım" diye konuştu.

Kurumsal yapıda her insanın kendi başına lider olduğuna işaret eden Karaman, şöyle devam etti:

"Liderlik yapanlar zaman zaman fikirlerde zıtlık yaşayabilirler. Bu yaşanan zıtlıklar camiamıza zarar verecek noktaya gelince birilerinin bu işten feragat etmesi gerekir. Bu aşamadan sonra yapacağımız hiçbir çalışma sağlıklı olmayacağı için bu görevimden ayrılıyorum. Bu dönem içerisindeki desteklerinizden dolayı teşekkür ediyorum."

"Trabzonspor'un menfaatlerine olmayacak bir şeyin içerisinde işim olmadı"

Bireye hizmet etmek yerine her zaman camiaya hizmet etmeyi tercih ettiğini anlatan Karaman, "Allah şahittir, Trabzonspor'un menfaatlerine olmayacak bir şeyin içerisinde işim olmadı. Benim pozisyonumdaki arkadaşlarımın zaman zaman benimle çalışmada zorluğu olabilir. Çok sevdiğim Trabzonspor camiasında bu kurumsal kimlik oturacaktır. Bundan sonraki her türlü süreç hem bana hem kuruma zarar verecekti. Ben yüreğimin hissettiğini dolu dolu yaşayan bir insanım. Ayrılık nedenim o şekilde diyebilirim" ifadelerini kullandı.

Karaman, Trabsonspor Kulübü'nde birden fazla kez görev aldığı yönündeki soruya ise "Yaşadığım hiçbir şeyden pişmanlık duymadım. Sayın hocamız Şenol Güneş'in göreve geldiği dönemde de uzun süre birlikte çalıştık. İlk ayrıldığımız dönemde de hocam ayrılacaktı ağabey gibi dur başımızda dedim. Yönetim kurulu benim bırakmamı istemiyor, bu şekilde devam edelim dedim. Eğer bu şekilde devam etmemiz söz konusu olursa benim devam etmem söz konusu olmaz dedim ve ayrıldım. Daha sonra İstanbul'da buluştuk bir araya geldik sıkıntıları anlattı ve tekrar bir araya gelip vira bismillah demiştik" diye konuştu.

yasal uyarı

futboll-tv.blogspot.com adlı sitemizde bulunan resim, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar ve resimler çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videolar ve resimler yayınlamaktadır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden futboll-tv.blogspot.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların ve resimlerin kaldırılması talebinde bulunabilirler.