Başbakan Erdoğan: Trabzonspor Başkanı'nı tebrik ediyorum

'Trabzonspor Başkanı'nı tebrik ediyorum'

ASKERLİK SÜRESİ

“Kısa dönem 6 ay. Diğeri de 12 ay. Yedek subaylığın kaldırılması diye bir şey söz konusu değil.

DEMOKRATİKLEŞME PAKETİ’NDEKİ MADDELER

Yapılacak olanlardan idari olanları yetiştirmeye çalışacağız bayramdan önce.

ABD’NİN ESAD’I ÖVMESİ

Siz de insansınız, ben de insanım. 110 bin kişiyi öldüren insanın davranışlarını nasıl övgüyle karşılayacağız? Neticesi ölüm olan silah ne olursa olsun neticesi ölüm mü? Ölüm. O zaman biz buna nasıl övgü gönderebiliriz. Buna övgü gönderecek insan tasavvur edemiyorum. Kerry’nin de böyle bir açıklama yapacağını sanmıyorum. Çelişkiye düşer.

FB-TS MAÇINDAN SONRAKİ OLAYLAR
Trabzonspor
Başkanı’na takınılan bu tavrı şık bulmuyorum, yanlış buluyorum. Burada misafir takıma karşı ev sahibi takımın taraftarlarının şişe ya da taşlarla saldırıda bulunulmasını çirkin buluyorum.

Bunlar birbirine karşı olumsuz gelişmeleri tetikliyor. Fenerbahçe seyircisi Trabzon’a giderse acaba ne olur sorusunu sormaya başlıyorsunuz Ben tüm bunlara rağmen TS Başkanı’nın olaylar karşısındaki tavrını da takdir ve tebrik ediyorum. Soğukkanlılıkla oradan ayrılmasını takdir ediyorum.”

yasal uyarı

futboll-tv.blogspot.com adlı sitemizde bulunan resim, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar ve resimler çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videolar ve resimler yayınlamaktadır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden futboll-tv.blogspot.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların ve resimlerin kaldırılması talebinde bulunabilirler.