Bilgisayardan iOS Cihazlara Veri Aktarımı Nasıl Yapılır?

Merhaba arkadaşlar,
Konu başlığını çok daha fazla uzun tutmak isterdim çünkü ios işletim sistemine yeni geçmiş birinin alışma süresi çok uzun oluyor.Bu konumda yeni ipad,iphone,ipod sahiplerinin işine yarayacak yararlı bilgilerden bahsetmek istiyorum.
Öncelikle yapmak istediklerinize karar verdikten sonra yolunuz direkt App Store’a düşsün.Örnek vermek gerekirse İpad’de word,excell,power point açmak istiyorsanız buradaki konumda olduğu gibi kendinize uygun bir uygulama bulun.
Uygulamanızı indirdikten sonra cihazınızı bilgisayara bağlayın.Bilgisayarınızda mutlaka iTunes kurulmuş olsun.İphone,ipad,ipod sahibi birinin bilgisayarında mutlaka bulunmalı.Buradan indirebilirsiniz.
Ben verilerimi itools yoluyla aktarıyorum.iTunes yanında itools’ u da indirmenizi tavsiye ediyorum.Buradanindirebilirsiniz.
Verdiğim linkteki programı çalıştırdıktan  sonra cihazınızı bilgisayara bağlayın ve beklemede kalın.
itools
Resimdeki gibi bir görüntü ile karşılaşacaksınız.Applications sekmesinden uygulamalarımıza giriş yapalım.
itools-1.1
  Browse butonuna tıklayarak uygulamanızın dosyalarına erişebilirsiniz.Resimde de gördüğümüz gibi uygalama pdf,doc,xls..vs uzantılı dosyaları açıyor.Şimdi yapmamız gereken bilgisayarımızdaki dosyaları bu uygulama dosyasının içine sürüklemek…
Genel mantık bu aynı şekilde müzik,resim ve videolarınızı da aktarabilirsiniz.

yasal uyarı

futboll-tv.blogspot.com adlı sitemizde bulunan resim, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar ve resimler çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videolar ve resimler yayınlamaktadır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden futboll-tv.blogspot.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların ve resimlerin kaldırılması talebinde bulunabilirler.